KELLÉK BÖNGÉSZŐ

(Nyomtató típus alapján)

 

kereső

(kellékek 6438 nyomtató típushoz)

 

Alkatrészek

Samsung nyomtató alkatrészek

qqq

A funkció használathoz kérjük jelentkezzen be!

Tanácsok gépvásárláshoz és bérlési konstrukció kiválasztásához

1.0. Hogy válasszunk irodatechnikai eszközt?

1.1. Főleg nyomatmennyiség alapján

  • A havi átlagos terhelés vegyük figyelembe. Ne feledjük a választáskor, hogy a havi átlagos nyomatmennyiséget erősen megnövelhetik az esetleges kiugró nyomatmennyiségek. A mennyiség kalkulálásakor a legnagyobb napi terhelést érdemes figyelembe venni, és azt felszorozni 20-22 munkanappal. Az így kialakult nyomatra kell a berendezést választani.
  • Ne feledjük, hogy gyártók sokszor kiugróan nagy nyomatmennyiségekre ajánlják a berendezéseket, Ezek a nyomatmennyiségek általában azok, melyeket a berendezések 1-1 alkalommal el tudnak viselni. A berendezés kiválasztásakor ne ezt, hanem a berendezés garantált élettartamát vegyük figyelembe, úgy, hogy azt legalább 3 de maximum 6 évre osszuk le.(vissza)
                               

1.2. Méret alapján

  • Szinte minden esetben választhatunk A4-es berendezést is, figyelembe véve, hogy a nyomataink közel 98% A4-es méretű.
  • A3-as méretű berendezésre akkor van szükségünk, ha valóban szeretnénk sok A3-as oldalt nyomtatni, vagy ha a berendezés üveglapjáról nem csak A4, hanem A3-as mérető papírt vagy könyvet is szeretnénk másolni, vagy kicsinyíteni. (vissza)

1.3. Elvégzendő feladat alapján

  • Milyen alapfunkciókat szeretnénk elérni?
    • Másolás
    • Nyomtatás
      • GDI vezérlővel – nincs saját nyomtatásvezérlője, csak a számítógép processzorát használja, csak Windows-os környezetben működik.
      • PCL nyomtatásvezérlő – ha gyorsabb feldolgozásra van szükség, és esetleg Dos-os környezetből is szeretnénk nyomtatni
      • PS (PostScript) – főleg grafikai környezetben és színes berendezéseknél ajánlott, de fekete berendezéseknél is hasznos ha sokféle környezetből érkeznek a nyomtatások (Macintos, Unix..stb)
      • Hálózati nyomtatásvezérlő – amennyiben a berendezést a hálózat összes számítógépéről szeretnénk elérni, sok felhasználó számára szeretnénk elérhetővé tenni, válasszunk hálózati nyomtatásengedélyezővel ellátott berendezést.
    • Scannelés. Milyen lehetőségek vannak?
      • TWAIN – csak valamely képolvasó programon keresztül lehetséges. Működése az asztali lapolvasó scannerhez hasonló. Nem ajánlott csak havi néhány oldalra, mert egyébként lassú, és nehézkes.
      • FTP, SMB – a File szerverre és Windows hálózati mappába történő scannelés, mely gyors, vagy egy közös helyre, vagy a felhasználók saját mappájába történhet. Csak hálózati csatolóval érhető el.
      • E-mail scanner – akár egy saját mail fiókba, akár másvalaki postafiókjába történhet. Csak hálózati csatolóval érhető el. Saját mail szerverre szükség van.
    • Színes másolás/nyomtatás
      • Színes berendezés választásánál kiemelkedően fontos a várható havi nyomatmennyiség. Elenyésző színes nyomat esetén, akár a drágábban üzemeltethető berendezést is választhatjuk. Ahogy ez a nyomatmennyiség nő (akár 100 oldalanként is), jelentősen változhat az ajánlott gép típusa. Minden esetben kérje ki szakember segítségét!
  • Ha sok olyan másolandó anyagom van, ami sok oldalas, és nincs idő az üveglapról egyenként másolni, mindig válasszunk lapadagoló tetővel (ADF) ellátott berendezést. Amennyiben ezek az anyagok mindkét oldalon nyomtatottak, akkor lapfordítós adagoló tetős (RADF) berendezést válasszunk.
  • Ha mi is szeretnénk kétoldalas nyomatokat automatikusan készíteni, akkor duplex egységgel ellátott gépet válasszunk.
  • Az A3-as berendezések esetén, ha a berendezésnek több papírtálcája is van, és a berendezésbe álló és fekvő formátumú papírt is helyezünk, akkor a berendezésben elérhetővé válik a „Keresztbe rendezett” szortírozás.
  • Amennyiben szeretnék többféle papírformátumra is nyomtatni, és azokat a berendezésben tartani (A3, A4 fekvő, A4 álló, A4 fejléces, Egyedi papírméret), akkor több papírtálcára is szükségünk lesz.
  • Ha sokszor másolunk/nyomtatunk olyan anyagokat, melyeket szeretnénk összetűzni oldalt, a sarkokban, vagy akár gerincben, vagy esetleg lyukasztani is szeretnénk, akkor szükségünk lesz tűző, esetleg lyukasztó egységre.(vissza)

2.0 Teljes körű Üzemeltetési Szerződés (TÜSZ)

2.1. Miért jó a Teljeskörű Üzemeltetés?

  • Mi az üzemeltetés?
    Az üzemeltetésnek rengeteg szintje van. Ma már sokféle egyedi, személyre szabható szolgáltatás is elérhető. A legelterjedtebb, leggyakoribb üzemeltetési konstrukció a teljes körű üzemeltetési megállapodás, amelynek keretében a szolgáltató biztosítja a kellékanyagokat (festék stb.), az alkatrészeket és a szükség szerinti javításhoz szükséges szakembert is. Bizonyára Ön is átérezte már, hogy mit jelent, ha egy szükséges berendezés nem működik hosszabb ideig, így érthető, hogy ezen szerződések legfontosabb kifejezése a: Rendelkezésre állás.(vissza)

2.2. Mit lehet üzemeltetni?

  • Minden berendezésre lehet karbantartási megállapodást kötni.
  • Lapköltségben meghatározott üzemeltetést, csak olyan berendezésre lehet kötni, melynek minden költségét megbízhatóan le lehet osztani 1 db A4 oldalra vonatkozóan. Ez csak a megfelelően jó minőségű lézer berendezésektől érhető el. Természetesen csak olyan berendezés esetén lesz gazdaságos, melyet mind műszakilag, mind a nyomatmennyiségeket illetően jól választottunk meg.(vissza)

2.3. Mit nem éri meg üzemeltetni?

  • A tintasugaras berendezéseket.
  • A legkisebb lézer eszközöket, melyek üzemeltetési költségét jelentősen befolyásolhatja a nyomatok festéklefedettsége.
  • Az olyan használt, vagy régi berendezéseket, melyek üzemeltetése során felmerülhetnek váratlan, nagy összegű tételek.(vissza)

33.0. Elérhető szolgáltatások

  • A bejelentett hibákhoz akár 1-2 órán belül kiszállunk, és a hibát kijavítjuk, vagy a rendelkezésre álló cseregép készletből cseréljük a berendezést azonnal.
  • Kiképezzük a helyi IT-t, hogy a kisebb hibák, elakadások és toner cserét helyben is el tudják végezni.
  • Akár költségfigyelő segítségével monitorozzuk a berendezéseket, és a berendezéseken keletkező nyomatmennyiségeket, és túlzott terhelés vagy alulterhelés esetén javaslatokat teszünk a gépek cseréjére, vagy áthelyezésére, hogy ezzel is megelőzzük a meghibásodásokat.
  • Biztosítunk egy olyan Webes felületet, ahol megrendelő erre kijelölt alkalmazottja/i bejelentkezzenek, és ellenőrizzék:
    • A hibabejelentések időpontját,
    • A bejelentés státuszát,
    • A hibajavítás megkezdésének időpontját,
    • A javítás befejezésének idejét,
    • Az elvégzett munkát,
    • A beépített kellékanyagokat
    • A teljes géptörténetet
    • Teljes számlatörténetet
  • Technikusainkkal garantáljuk a vállalt kiszállási idők folyamatos betartását. Cégünk Ügyfeleink magasabb színvonalú kiszolgálása érdekében olyan hibabejelentés-, felvétel-, munkaelosztás rendszert dolgozott ki, amely lehetővé teszi, hogy technikusaink, mérnökeink akár a hiba felvételével egyidőben megkezdhessék a fénymásoló, nyomtató, dokumentumkezelő készülékek hibaelhárítását(vissza)