KELLÉK BÖNGÉSZŐ

(Nyomtató típus alapján)

 

kereső

(kellékek 6438 nyomtató típushoz)

 

Alkatrészek

Samsung nyomtató alkatrészek

1. A szerződési feltételek alapfogalmai

 

1.1 Szolgáltató adatai:

 Cégnév: Printer-Store Kft.

Székhelye: 6724 Szeged, Jakab Lajos u. 14. Fsz.13.

Tel.: 62/31-00-44

Email ügyfélszolgálat: info@printers.hu

Adószám: 13589790-2-06

Cégjegyzékszám: 06-09-010190

Bejegyző cégbíróság: Szegedi Bíróság, mint cégbíróság

Cég képviselőjének neve: Vas Balázs

 

1.2 A vásárló, vagy megrendelő:

 

Aki a Webáruház-szolgáltatást igénybe veszi ezáltal a Printer-Store Kft. internetes felületén regisztráltatja magát és e felületen keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

 

1.3 Szállítók adatai:

 

1.3.1

 

A Magyar Posta áruinkat a vele kötött szerződés értelmében a saját általános szerződési feltételei alapján szállítja. 

 

Webáruház szerződési feltételek célja:

 

A Printer-Store Kft.a Webáruház szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webáruház-szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webáruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.

A Webáruház szerződési feltételei a Printer-Store Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

 

2.1 A Webáruház szerződési feltételek közzététele

 

A Webáruház szerződési feltételek vásárló által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Amennyiben az utolsó belépés óta eltelt idő alatt a Webáruház szerződési feltételek módosultak, a vásárló a változásokról belépéskor értesül, és következő rendelése leadása előtt azt újra el kell fogadja.

 

2.2 A Webáruház szerződési feltételek hatálya:

 

A Printer-Store Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház szerződési feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webáruház szerződési feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház szerződési feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.

 

3. A Webáruház-szolgáltatás:

 

A Printer-Store Kft. a vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház-szolgáltatást.

 

3.1 A Webáruház-szolgáltatás területi hatálya:

 

A Webáruház-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Printer-Store Kft. azonban kizárólag a Magyar Köztársaság területére címzett megrendeléseket fogad el. A Magyar Köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás tehát nem lehetséges, minden ilyen megrendelés és a regisztráció, annak ellenére, hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége ettől függetlenül fennáll, érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.

 

3.2       A regisztrációhoz szükséges adatok:

 

Egyedi és érvényes e-mail cím;

A felhasználó neve;

Élő, és érvényes magyarországi lakcím;

Élő, és érvényes magyarországi mobiltelefonszám;

 

3.3 Rendeléshez szükséges további adatok:

 

Számlázási név,

Számlázási cím, melyekre cégünk a számlát kiállítja

Számlázással kapcsolatos kapcsolattartó neve, ha nem azonos a megrendelővel,

Szállítási cím, amennyiben különbözik a számlázási címtől,

Szállítással kapcsolatos kapcsolattartó telefonszáma (érvényes magyarországi mobiltelefonszám), amennyiben különbözik a megrendelőtől.

 

3.4 A Printer-Store Kft. a fent említett adatok tárolásával kapcsolatban a következő nyilatkozatot teszi:

 

Az adatok tárolására, archiválására, és kezelését önmaga végzi. Biztosítjuk az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adjuk ki, és szervereinken biztonságosan tároljuk. Biztonságos tárolás alatt értjük a megfelelő jelszavakkal, és csak lokális hozzáférési lehetőséggel védett adatbázist, melynek fájljai szabadon nem böngészhetőek.

 

4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása:

 

4.1 Általános jellemzők:

 

A szerződés a szolgáltató Internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződési feltételek elfogadásával jön létre. A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja. A Printer-Store Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

 

4.2 Regisztráció:

 

A Webáruház-regisztráció során a vásárló adatai megadása után rendelkezik a rendelés leadásának képességével. A vásárló a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A vásárló felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a boltba, a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket bejelentkezéskor a boltrendszer helyezi a vásárló személyes kosarába.

 

4.3 Megendelés módosítása, törlése:

 

A 2001 évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben a megrendelőhöz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. A Printer-Store Kft. a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen (az ügyfélszolgálat elérhetőségein) van lehetőség rendelésének visszavonására, melyet a következő irányelvek alapján tud a Printer-Store Kft. ügyfélszolgálata elfogadni, vagy visszautasítani:

  • készpénzes fizetéssel személyes átvételre leadott rendelés esetén a visszavonást elfogadhatja
  • készpénzes fizetéssel futárszolgálattal kézbesítés esetén, a futárszolgálatnak át nem adott rendelésekre elfogadhatja
  • elektronikusan történő fizetés esetén a rendelés visszavonását a készpénzes fizetés szabályai szerint fogadhatja el, azzal a kitétellel, hogy az átutalt pénzt a 11/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szabályozásai alapján 30 napon belül téríti vissza a megrendelőnek, valamint a banki tranzakciók során keletkezett költségeket ebben az esetben a megrendelőre hárítja.
  • "személyes áruátvétel" választása esetén, a Printer-Store Kft.ügyfélszolgálata értesíti a vásárlót az áru rendelkezésre állásáról. Amennyiben a vevő ezen értesítéstől számított 14 napon belül nem intézkedik az áru átvételéről, úgy a rendelést töröljük.

 

4.4 Fizetési feltételek:

 

A vásárló a vásárolt áru és szolgáltatás ellenértékét elektronikus úton (Pay Pal) a megrendelés leadásakor, vagy a futárnak az áru átvételekor készpénzben, illetve személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzben teljesíti. A szállító a készpénz átvételéről elismervényt ad. A vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti, vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja. Amennyiben a rendelés átvételét megrendelő számára felróható okból megtagadja, a Printer-Store Kft. fenntartja a jogot, hogy a megrendelő regisztrációját megszüntesse, valamint esetlegesen közben leadott rendeléseit érvénytelenítse, egyéni mérlegelés alapján. Ez esetben megrendelő köteles megtéríteni a szállítással kapcsolatos felmerült költségeket.

A Printer Store Kft webáruháza kedvezményes szállítási költsége nettó 1690 HUF ( Bruttó 2.146 HUF) kiszállításonként, amely tartalmazza az utánvét díját is. A kiszállítási díj a rendelt áru terjedelmétől, súlyától független. Nettó 31.496HUF( Bruttó40.000HUF) megrendelés felett a kiszállítási díj 50 Kg-ig ingyenes.

 

4.5 Sikertelen kézbesítés esetén:

 

Általános kiszállítási határidőnél a szállító három alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.

Személyes átvétel esetén az eladó 8 napig tartja lefoglalva a megrendelő számára az árut. Ezután a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.

 

4.6 Rendeléskövetési szolgáltatás

 

A rendeléssel kapcsolatos kérdéseiről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást, valamint rendelésének státuszát a boltban is megtekintheti.

 

5. A vásárló jogai és kötelezettségei:

 

5.1 Az elállás joga

 

A vásárlónak 8 napig jogában áll a megrendelt terméket a szolgáltató részére hiánytalanul visszaküldeni. A 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet -Távollévők között kötött szerződésekről- értelmében a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árukat tartalmazó csomag felbontásáról az eladó videofelvételt készít. Az eladó köteles az áru ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a vásárlónak, amennyiben az áru még nem került használatba vételre. Az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a vásárló a csomagot átvette.

 

5.2 A Printer-Store Kft. esetleges kára

 

Amennyiben a visszahozott áruról kiderül hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, a fenti rendelet értelmében a termékben okozott értékcsökkenés megtérítését a Printer-Store Kft. követelheti a megrendelőtől.

 

5.3 Jótállás

 

Az eladó az általa eladott árukra a jogszabályban meghatározott jótállási időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 151/2003. (IX.22.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

 

6. Adatvédelem, adatbiztonság:

 

6.1 Adatvédelmi nyilatkozat:

 

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Printer-Store  Kft. a következő adatokat rögzíti a vásárlókról: A vásárló azonosításához szükséges adatokat: a vásárló e-mail címe, jelszava (egyirányúan elkódolva). Neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a Printer-Store Kft.. a következő adatokat bocsátja a szállító, illetve a szállító megbízottja rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelésszám, megrendelő telefonszáma és egyéb a csomag átvételéhez szükséges elérhetősége.

 

6.2 Személyes adatok módosítása:

 

Megadott személyes adatait a vásárló a Webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti. Kivételt képez ez alól a következő adatok

  • törlése:
    • Egyedi azonosító
    • E-mail cím
    • Telefonszám
    • Jelszó
    • Név
  • módosítása:
    • Egyedi azonosító

 

A regisztráció törlését a vásárló a info@printers.hu elektronikus levélcímen, illetve az ügyfélszolgálat telefonszámán kérheti.

 

7. Záró rendelkezések

 

7.1. A távoli felek közti szerződésekkel kapcsolatos kikötések

 

Jelen feltételekről írásba foglalt szerződés nem születik, azt a Printer-Store Kft. nem iktatja. Ez alól kivételt képezhetnek azon ügyfeleink akikkel a vásárlási tranzakciók zömét nem elektronikus úton bonyolítjuk. A szerződést magyar és angol nyelven érhetik el vásárlóink, és a regisztráció nyelvétől függően kerül megkötésre a szerződés.

 

7.2. A szerződés megszűnése

 

A vásárló bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, ezt személyazonosságának igazolása után tudomásul vesszük, és a felhasználó webáruház használati lehetőségét megszüntetjük.

A Printer-Store Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén indokolt esetben a szerződést egyoldalúan felmondja.

 

7.3. A Printer-Store Kft. felelőssége nem terjed ki

 

A felhasználó hanyagsága által okozott visszaélésekre (pl.: jelszó harmadik személynek történő kiadása), azokért anyagi illetve erkölcsi felelősséget nem vállal. A rendszer által digitálisan rögzített és archivált adatok alapján ítéli meg a vitás helyzeteket, ezek vonatkozó részeit a vásárló kérésére rendelkezésére bocsájtja.